sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

pienehkö

vähän viisas
vähän vastuullinen
   (ja kuitenkin vain vähän)

vielä vähemmän sellainen
                           joka pärjää ihan aina,

vaikka yksin
jos kukaan ei ehdikään auttamaan

ja kohta olen iso
        (pitäisi olla, ainakin)
                ihan kohta olen aikuisempi
                                                 ja osaan,

toivottavasti

olenhan isosti pieni
            
                  vähäsen riittämätön
                  valtavan hauras

pienehkö.

4 kommenttia:

  1. Yhdyn edelliseen; tosi mielenkiintoinen blogi.
    Sulla on sana minusta hyvin hallussa :)
    Hassua muuten kun heti ensimmäinen tekstisi jotenkin kolahti mun persoonaan tosi hyvin. Tarkotan että joka sana kuvasti mua ja mun elämäntilannetta pelottavan hyvin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja kiva jos tämä aukesi sulle, mukava kuulla että muillakin on samansuuntaisia ajatuksia. (:

      Poista

Kaikki tunteet ovat omiani, aivan kaikki tarinat eivät.